Activiteiten 2021

Vanwege de Covid perikelen zijn alle activiteiten het afgelopen jaar op een laag pitje gezet. Het bestuur vond echter dat zij toch iets van zich moesten laten horen. Naar aanleiding daarvan hebben alle leden het afgelopen jaar een kleine verassing in vloeibare vorm mogen ontvangen. Het bestuur hoopt dit jaar weer een aantal activiteiten te organiseren zoals u dit van hun gewend was.

Informatiebord

De Vrienden van SVBV hebben gezorgd voor een informatiebord bij de ingang. Onze bezoekers kunnen hierop vinden waar zij moeten zijn voor kleedkamers en velden.

Beschermingshoezen reclameborden

De Vrienden van SVBV hebben beschermingshoezen voor de reclameborden geschonken. Deze hoezen beschermen bij het besproeïen van de velden tijdens de zomerstop de reclameborden voor het ijzerhoudende sproeiwater. Op die manier wordt verkleuring van de borden voorkomen.

Klapstoelen

De Vrienden van SVBV hebben wederom een bijdrage geleverd. Zaterdag 21 december 2019 zijn een tiental klapstoelen gemonteerd. Een panel van deskundigen heeft de kwaliteit van de stoelen beoordeeld en in orde bevonden.

Vrienden van SVBV/Nederlands elftal

Dinsdag 19 November zijn we met een volle bus naar de wedstrijd Nederland-Estland geweest.
De bus van Henk Van Van Den Berg stond om 17.15 op het dorpsplein in Barchem.
Hier zijn we om 17.30 met 49 personen vertrokken naar Amsterdam.
Er was in de luxe bus gezorgd voor een hapje en een drankje.
Het was druk onderweg,dus de aftrap hebben we moeten missen.
De laaste bezoekers zaten nog maar net , en de eerste goal lag er al in.
Hiena kwamen er nog 4 en Estland kwam er dan ook niet aan te pas..
Na afloop had iedereen nog een uur om bij de bus te komen , en zijn we rond middernacht vertrokken naar Barchem.
De stemming in de bus werd er met gezellige muziek er in gehouden , en iets voor 02.00 kwamen we aan op een leeg dorpsplein.
Hier moesten enkele mensen het ijs van hun zadel en voorruit krabben,om hun weg naar huis te vervolgen.
Een zeer leuke avond en zeker voor herhaling vatbaar.
Wil je ook een keer mee naar een leuk uitje,en wil je SVBV een warm hart toe dragen.
Word dan lid voor maar 48 euro per jaar!!
Mail naar : vriendenvansvbv@gmail.com

Jaarlijks uitje 2018 Vrienden van S.V.B.V.

Voor sommige duurde het te lang maar Donderdag 4 Oktober was het eindelijk zo ver, ons uitje naar de Grolsch brouwerij in Enschede!
Om 15.30 uur stond Henk Van de Berg (met Truus) klaar met een mooie touringcar voor de reis.
In de bus stonden al diverse drankjes klaar voor mensen die al dorst hadden..
Aangekomen bij de brouwerij kregen we koffie en thee aangeboden. Hierbij volgde een korte presentatie over de geschiedenis en wat er te verwachten viel tijdens de rondleiding.
Gelukkig waren er veel lijnen in gebruik waar diverse flessen en blikken gevulde werden.
En dit gaat in een heeel rap tempo!
We mogen dan ook wel zeggen toen we terug kwamen in de ontvangst ruimte, dat iedereen zeer onder de indruk was, over wat daar per dag geproduceerd word!!
En ja, dan moet je dat heerlijke bier toch wel even proeven.
Het ene glas smaakte nog lekkerder dan de ander.
Maar aan al dat lekkers kwam abrupt een eind toen de bus toeterde en we weer richting Barchem moesten..
Om iets voor 21.00 kwamen we aan bij de Groene Jager.
Hier hadden Ron en Hennie een heerlijk buffet klaar staan waar we mochten aanschuiven.
En Alex Evenhuis had nog wat leuks voor ons in petto, een heerlijk vat Grolsch bier!!
Deze werd tot in de late uurtjes geprobeerd leeg te maken ,maar dit is niet gelukt.
Voor de mensen die niet van het gerstenat hielden waren er natuurlijk diverse andere drankjes.

Tot zo ver even een verslag van een gezellige dag uit georganiseerd door de vrienden van SVBV.
Lijkt jou dit ook leuk om bij een leuke club te horen die de voetbal vereniging SVBV een warm hart toe wil dragen,word lid: vriendenvansvbv@gmail.com